Re: Czy LiteOn SOHW-1673S to dobry wybór ?

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Thu 02 Jun 2005 - 15:20:57 MET DST

Użytkownik "lev@k" <lew666SPAMBUSTER@op.pl> napisał w wiadomości
news:d7mtac$8f4$1@theone.laczpol.net.pl...

> Tak z ciekawości - te dźwiekówki to zaintegrowana+PCI czy tylko PCI? Pytam bo
> sam używam na codzień zestaw zaintegrowana C-media w NF2 + SB Live! (+czase z
> doskoku "USB Audio Device" w postaci boomboxa Philipsa) i zarówno pod Winda
> jak i Linuxem (jądro 2.6.1x) wszystko "konfiguruje się samo" niemal. Inna
> sprawa że nie mam tylu kart rozszerzeń co Ty wiec może u Ciebie najwięcej
> roboty jest np. z przerwaniami/konfliktami?

No ja miałem najpierw SBLive! 5.1 24bit, później inne wersje, w końcu kupiłem
najtańszą 5.1 na PCI i bardzo łatwo wszystko dało się ustawić (trzeba było parę
przerwań przestawić.

> BTW - do czego Ty te COM'y używasz, pewnie UPS, komórka, ew. pilot na
> Girderze, ale co z resztą? ;-)

Narazie to pod płytę podpięte jest do COM1 Modem zewnętrzny, COM2 IRDA do
komórek, COM3 UPS, COM4 kabelek do SIEMENSa do programowania, COM5 kabel do
NOKIA3310 (w niej brak IRDA), reszta narazie nie podłączona - COM6 pilot, COM7
czujnik temperatury, COM8 - brak narazie pomysłów, ale dobrze mieć zapas ;-)

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!