Re: charakterystyczne dzwieki

Autor: tytan15 <tytan15malpa_at_wp.pl>
Data: Thu 02 Jun 2005 - 09:44:32 MET DST

Użytkownik "gazat" <gazat@interia.pl> napisał w wiadomości
news:d7l211$430$1@nemesis.news.tpi.pl...
> prawdopodobnie dysk twardy (samsung 80gb 7200 8 cache)wydaje dziwne
dzwieki
> (nieregularne pikanie).najczesciej dzieje sie to jak długo pracuje na
> sprzecie.

U mnie tez pojawialo sie pikanie z dysku twardego: seagate 40gb (na poczatku
myslalem ze to z plyty glownej). Nie wiem jaka byla wtedy temperatura dysku,
ale napewno nie mala bo pracowal w kieszeni pomiedzy CD i CDRW ktore tez
troche popracowaly. W inne chlodniejsze dni jak juz sprawdzalem temperature
to byla dosyc wysoka (nie pamietami ile) teraz wyrzucilem go z kieszeni i
jest zamontowany wewnatrz w obudowie, dodatkowo ze wzgledu na to ze jest to
dysk dodatkowy to wlaczylem wylaczanie dyskow twardych i nie zawsze pracuje,
co napewno obniza jego temperature.
Jezeli nie masz mozliwosci wylaczyc albo wstawic wiatraka pomysl nad
przelozeniem go w inne miejsce gdzi enie bedzie zasloniety od golry innymi
urzadzeniami typu flop, CD. To napewno poprawi oddawanie ciepla.
Pozdrawiam