Re: Subiekt4/MEGA - błędy

Autor: PawelG <sp1kgu_at_o2.pl>
Data: Thu 02 Jun 2005 - 09:39:27 MET DST

xx71kg napisał(a):
> Witam
> Użytkując ten program spostrzegłem kilka błedów-"niedoróbek". Niektóre błache,
> inne bardzo poważne. Całość zagadnienia sprowadza się do tego, że nie mam
> zaufania do programu. W pewnych okolicznościach dzieją się dziwne rzeczy.
> Zastanawiałem się nad wcześniejszymi "brakami" w magazynie czy w kasie. Czy aby
> przypadkiem nie była to wina ludzi a programu?
> Dlatego nietypowa prośba do Grupowiczów znających Subiekta4/MEGA. Jakie
> dostrzegliście błędy programu? W jakich okolicznościach? Na co trzeba zwrócić
> [...]
Pora zmienić soft na Subiekt 5 Euro ... Subiekt 4 Mega już nie jest
Supportowany, a mając legalnie licencję na 4 można w sumie za niewielkie
pieniądze mieć nowszy soft. Poza tym jeżeli masz drukarki fiskalne to
prawdopodobnie gdy skończy się im pamięć i tak będziesz musiał zmienić
soft, gdyż Subiekt 4 nie wspiera drukarek z nową Homologacją ...
Tak że im szybciej to zrobisz, tym lepiej.
Pozdrawiam:
PawełG
PS - Nie jestem dystrybutorem Insertu ..........