Re: pudlo za 3kPLN netto

Autor: aidahow <dariusz.socha_at_op.pl>
Data: Thu 02 Jun 2005 - 00:31:56 MET DST

Uzytkownik "Wlodzimierz Krzesniak" <w_krzesniak_usun_to@tlen.pl> napisal

> Dylemat moj podstawowy to platforma: AMD
> czy Intel? Poza tym nie sledzilem technologii sprzetowych, nie wiem w co
> warto rzeczywiscie inwestowac. Czy sa juz dwurdzeniowe intele... I tak sie
> woze z tym i nie wiem co zrobic.

IMHO Dwurdzeniowe procesory sa jeszcze za drogie. Na dzien dzisiejszy smialo
zainwestowalbym w platforme AMD ze wzgledu na korzystniejszy stosunek
mozliwosci do ceny oraz mniejsza temperature w porównaniu do obecnych
procesorów Intela.

--
| p o z d r a w i a m - a i d a h o w | www.aidahow.xp.pl | GG: 9161504  |
| Pentium 4 2,4C | Asus P4P800 i865PE | 512MB PC3200 CL 2,5 TwinMos DUAL |