Re: pudlo za 3kPLN netto

Autor: Włodzimierz Krześniak <w_krzesniak_usun_to_at_tlen.pl>
Data: Thu 02 Jun 2005 - 11:21:27 MET DST

Dnia Thu, 2 Jun 2005 00:31:56 +0200, aidahow napisał(a):

> Uzytkownik "Wlodzimierz Krzesniak" <w_krzesniak_usun_to@tlen.pl> napisal
> IMHO Dwurdzeniowe procesory sa jeszcze za drogie.
Czyli są. Czy np PIV 630 3GHz (L2 2MB) jest dwurdzeniowy? I czy to daje
jakąś zauważalną różnicę w wydajności?

> Na dzien dzisiejszy smialo
> zainwestowalbym w platforme AMD ze wzgledu na korzystniejszy stosunek
> mozliwosci do ceny oraz mniejsza temperature w porównaniu do obecnych
> procesorów Intela.
Tak tez mi radzi znajomy, tyle ze on przed miesiacem zmienil swojego
starego PIII na Athlona64, a ja po prostu nie mam zaufania do takich
sytuacji. Kazda pliszka etc...

Jaki jest rzeczywisty zysk z zastosowania pamieci DDR2 w stosunku do
zwyklych DDR?

Pozdrawiam
Wlodzimierz Krzesniak