pudlo za 3kPLN netto

Autor: Włodzimierz Krześniak <w_krzesniak_usun_to_at_tlen.pl>
Data: Wed 01 Jun 2005 - 21:45:37 MET DST

Witam

Przymierzam sie do zmiany kompa i tak czytam rozne rzeczy i szukam
sugestii. Jakie pudlo (obudowa i to co do niej sie laduje) bylo by sensowne
za okolo 3000+VAT (wiecej raczej nie wydam)? Monitor mam (CRT, 3letni, wiec
nie jest z nim zle), glosniki, klawiatura i myszka da rade, w razie czego
nie jest to zaden koszt dodatkowy. Dylemat moj podstawowy to platforma: AMD
czy Intel? Poza tym nie sledzilem technologii sprzetowych, nie wiem w co
warto rzeczywiscie inwestowac. Czy sa juz dwurdzeniowe intele... I tak sie
woze z tym i nie wiem co zrobic.

Krotka charakterystyka zastosowan:
Podstawowe: Programowanie (kompilacja)
Mniej podstawowe :P : gry...
Do ogladania filmow i internetu to ten co mam tez jest dobry... (PIV 1.6)

Zalezy mi na duzej ilosci pamieci (2GB to nie przesada)

Z doswiadczenia wiem ze nie wychodza mi plany w stylu: za rok rozbuduje...
Kompa kupuje raz na kilka lat, nie podkrecam, wymieniam czasem myszke lub
klawiature, ale nie procki. Czasem dokupie dysk.

Acha. Ze starego moglbym conajwyzej zachowac stacje dyskietek i nagrywarke
DVD.

Pozdrawiam,
Wlodzimierz Krzesniak