Re: Gumowe wdzianko Seagate a temperatura

Autor: withou_name <withou_name_at_interia.pl>
Data: Thu 02 Jun 2005 - 00:05:25 MET DST

A ja polecam trochę lektury odnośnie dyków twardych np. ja mam seagete 120
GB i zanim go kupiłem dokładnie przeczytałem manual po English i w nim są
wszystkie parametry odnośnie temperatur i inny rzeczy
http://www.seagate.com/support/disc/manuals/ata/cuda7200pm.pdf. Tak samo
dokładne dane podaje Maxtor i WD jakoś Samsung nie podaje tak szczegółowych
parametrów tak jakby bał się ich ujawniać.