Re: Pomocy- d¼wiêk z dvd stacjonarnego do audigy2

Autor: majstermod <majstermod_at_op.pl>
Data: Wed 01 Jun 2005 - 23:45:45 MET DST

Anto napisa³(a):
> ... i jeszcze jedno:
> czy wazny jest kabel polaczeniowy, czy jest to obojetne???

Je¶li sygna³ stereo dotar³ to kabel siê nadaje, oczywi¶cie zawsze mo¿na
kupiæ jaki¶ firmowy, tylko po co - ma³o kto us³yszy ró¿nice.

¯eby mieæ d¼wiêk przestrzenny:
- upewij siê, ¿e p³yta któr± odtwarzasz ma tak± ¶cie¿kê,
- ustaw przekierowanie d¼wiêku w odtwarzaczu na wyj¶cie cyfrowe oraz
domy¶lne wybieranie ¶cie¿ki wielokana³owej - nie wiem jaki masz
odtwarzacz, z dekoderem czy bez i jakie ma opcje, wiêc polecam instrukcjê,
- nie jestem pewny czy programy typu AC3-Filter dekoduj± d¼wiêk z
wej¶cia cyfrowego, wiêc ustaw na wrazie czego dekodowaie Dolby Digital w
  SurroundMixer.
To powinno starczyæ, za ma³o napisa³e¶ ¿eby co¶ konkretniej odpowiedzieæ.