Re: pudlo za 3kPLN netto

Autor: Włodzimierz Krześniak <w_krzesniak_usun_to_at_tlen.pl>
Data: Fri 03 Jun 2005 - 17:39:51 MET DST

Wstepna przymiarka i wyszlo mi cos takiego:

Plyta:
 Gigabyte GA-K8N Ultra-SLI (nVidia nForce4 SLI) SATA, FW, LAN 1GB, 8ch
Procek:
 AMD Athlon 64 3000+ Venice (FSB 400, Socket 939) bulk
Wentylator:
 Arctic Freezer 64
Pamiec:
 DDRAM 2x1024MB PC-400 PDP Patriot Extreme Performance CL 2 5-3-2
Grafika
 GeForce PCI-E 6800GT Gigabyte GV-NX68T256D-B 256 MB TV-out / 2xDVI BOX
(256-bit)
HDD:
 (Serial ATA II) WD Caviar SE 200 GB (ATA/300, 8MB, 7200) WD2000JS

Wciaz biedze sie nad obudowa i zasilaczem... Chyba sie wybiore do sklepu
obejrzec i pomacac i dowiedziec sie czy moge cos kupic bez zasilacza,
pomimo ze w obudowie juz jakis jest, a zasilacz dobrac niezaleznie..

Nie jestem tez przekonany co do pamieci, jak rowniez tego czy plyta i
grafika gigabyte to dobry pomysl. Co do grafiki to licze na to ze tym razem
moze rozbuduje za jakis czas o druga taka do trybu SLI...

Jak latwo policzyc obecnie udalo mi sie daleko przekroczyc planowane 3kPLN
netto. Obecnie to prawie 4kPLN + VAT...

Ocencie te skladanke (ze szczegolnym uwzglednieniem pamieci - bo one cos
podejzanie tanie mi sie wydaja). Wszystkie te elementy sa w ofercie firmy
Znak. Na ich cenach tez sie opieram.

Pozdrawiam,
Wlodzimierz Krzesniak