Re: Zmiana firmware w LG4163B

Autor: $lav$ <slavs.spamerze_ssij_at_aster.pl>
Data: Wed 01 Jun 2005 - 21:10:44 MET DST

$lav$ napisal(a):

> czy zmieniajac firmware w nagrywarce LG 4163B, strace na nia
> gwarancje? Chodzi oczywiscie o oryginalny bios sciagniety ze strony
> lge.com

I problem rozwiazany. Zadzwonilem do LG Polska. Za pierwszym razem pani nie
wiedziala "o so chodzi", ale za 2 razem powiedzieli mi, ze mozna uaktualnic
bios, jednak "nalezy zachowac szczegolna ostroznosc podczas calej
operacji";).
Bios uaktualnilem, poszlo bez problemow.IMHO, jezeli producent umieszcza
nowszy bios na swojej stronie, daje tym chyba do zrozumienia, ze taka
czynnosc zrobic nalezy..

--
pozdro
$lav$