Re: Ruter/AP wireless

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 01 Jun 2005 - 17:59:15 MET DST

Użytkownik "Gawel" <gawelek@moveitoutgazeta.pl> napisał w wiadomości
news:d7kkod$kvb$2@inews.gazeta.pl...

> Kurcze myslalem, ze to jest niewiele..
> Bo to nie jest blok, tylko domek.
> Masz moze jakis wzorek :), ktorym sie da
> jakos policzyc jaki bedzie zasieg rutera przy tylu
> a tylu przeszkodach/scianach?

Po wzorki zajrzyj na grupę alt.pl.wirelesslan ;-). Ja mogę tylko
podzielić się swoimi doświadczeniami. Routerek o mocy 100 mW owszem,
przebije się przez strop na drugie piętro, ale sygnał już wówczas
będzie dość słaby, a co za tym idzie prędkość połączenia też będzie
niska. Przy takim łączu dość kłopotliwe będzie też stosowanie bardziej
zaawansowanych metod szyfrowania w rodzaju WPA-PSK, co jest minimum,
jeśli nie chcesz żeby sąsiad czytał Twoje maile ;-).

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/