Re: CD-ROM wyparował?:)

Autor: Jęczuś <jeczuss_at_interia.pl>
Data: Wed 01 Jun 2005 - 18:15:43 MET DST

Użytkownik Konrad napisał:
> Użytkownik Gokihar <gokihar@gazeta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:d7ketu$kmo$1@inews.gazeta.pl...

> się

> A możesz powiedzieć, gdzie to tam konkretniej sprawdzić?
> W "Boot sequence" jest cdrom, pewno gdzieś jeszcze być powinien?
>
> Konrad.

Witam
Znikający cdrom , miałem coś takiego kiedyś na wi98 , poszukaj info o
sterownikach ForceASPI najlepiej opis jak sprawdzić i zdiagnozować
system pod kątem wersji tego setrownika , oto sam sterwonik ale nie wiem
czy jest uniwersalny .

http://www.cdrinfo.pl/software/stronaid.php?id=1191040335

Pzdr
Piotr