Re: UPSy polaczone szeregowo - czy tak mozna

Autor: Leszek <nie_at_ma.pl>
Data: Wed 01 Jun 2005 - 17:57:39 MET DST

In news:1wdhl3w1ld45y.12ik9vw3qzshs.dlg@40tude.net,
MadMan typed:

> Pewnie tak... Znasz zapewne to powiedzonko: jeśli wszyscy uważają, że
> coś jest niemożliwe, to zawsze przychodzi taki który nie wie że to
> jest niemożliwe i to robi...
> A tak na serio - ponoć listwy nie lubią zbytnio "nieprawdziwego
> sinusa", jaki zazwyczaj z UPSa wychodzi.

Rozmawiałem kiedys o tym z kolegą, który od lat zawodowo składa
komputery, robi sieci i zasilanie awaryjne. NIe polaczyłby szerogewo UPS
ze względu na ściete "sinusy" ale listwę ZA ups jak najbardziej, tym
bardziej, że przecież UPS ma mało wyjść a podłaczasz mase mało
obciązających go rzeczy, które też powinny być zabezpieczone (skaner,
drukarka atramentowa, itp). Jest więc naturalne, ze potrzebny jest
rozdzielacz, a że listwa jest stworzona do komputerów, to równie
naturalne jest aby rozdzielaczem była listwa. Stąd jest to chyba
powszechne rozwiązanie, o którym powinni też wiedzieć producenci listew
i gdyby to je uszkadzało czy szkodziło sprzętowi, to chyba pisaliby o
tym w instrukcji.

--
Pozdrawiam
Leszek