Re: Czy LiteOn SOHW-1673S to dobry wybór ?

Autor: zzz <magness2_at_poczta.fm_wytnij_to>
Data: Wed 01 Jun 2005 - 16:44:39 MET DST

> Wszystkie inne DVD mają przyjazny wygląd, ale to sprawa gustu. Co do
> 1673 to co w niej takiego ładnego? Trochę jaśniejszy plastik, czy to
> kwestia parametrów po wymianie napędów tak do Ciebie przemawia?

Nie, mój 1633s miał gładki plastik, ten nowy ma bardziej taki... matowy i
chropowaty. Różnicy parametrów nie zauważyłem.

> Nie wszystkich. Canona np.

Bogowie, co ja piszę :P.
Chodziło mi rzecz jasna o nagrywarki...

> taaa, mam wrażliwy słuch na hałas. A tylko tak mogę nazwać dźwięk
> wysuwającej się tacki w Leonie

To uważam za przesadę nazywanie tego hałasem, ale cóż, każdy ma swoją
opinię. :)

> A nie łątwiej zastanowić się przed zakupem, dołożyć 10pln i nie martwić
> się o zmianę BIOSu? Nie wszyscy widzą swoje życie z perspektywy
> siedzenia przed kompem.

Prawda jest taka że nie zmieniam biosu i nigdy nie zmieniałem. Nie wiem też
czy warto, czy nie. Piszę tylko co może czekać potencjalnego użytkownika
nagrywarki LiteON. ;)