Re: Czy LiteOn SOHW-1673S to dobry wybór ?

Autor: Czajson <private_at_exit.pl>
Data: Wed 01 Jun 2005 - 14:27:08 MET DST

zzz <magness2@poczta.fm_wytnij_to> wystukał co następuje:

> Jak większość innych DVD. Wersja 1673s, którą dostałem z serwisu
> nawet ładna zresztą jest. :)

Wszystkie inne DVD mają przyjazny wygląd, ale to sprawa gustu. Co do
1673 to co w niej takiego ładnego? Trochę jaśniejszy plastik, czy to
kwestia parametrów po wymianie napędów tak do Ciebie przemawia?

> Tak, to jest najważniejszy parametr drukarek. :P

Nie wszystkich. Canona np.

> Na serio - odgłos jest przyjemny, nie przeszkadza w niczym.

taaa, mam wrażliwy słuch na hałas. A tylko tak mogę nazwać dźwięk
wysuwającej się tacki w Leonie

> powinno się go często aktualizować (LiteON wypuszcza nowy co chwilę).
> Aha - zmiany firmware'u (nawet nieudane) nie niszczą gwarancji.

A nie łątwiej zastanowić się przed zakupem, dołożyć 10pln i nie martwić
się o zmianę BIOSu? Nie wszyscy widzą swoje życie z perspektywy
siedzenia przed kompem.

--
| Czajson | ABIT NF7-S | Barton3000+ Pentagram QC-80 Cu |
| 1 GB TwinMos Dual | Samsung SM997MB | Radeon 9600 Pro |