Re: Czy LiteOn SOHW-1673S to dobry wybór ?

Autor: zzz <magness2_at_poczta.fm_wytnij_to>
Data: Wed 01 Jun 2005 - 13:21:29 MET DST

> 1 - wygląd rodem z targówka

Jak większość innych DVD. Wersja 1673s, którą dostałem z serwisu nawet ładna
zresztą jest. :)

> 2 - głośny mechanizm wysuwania tacki

Tak, to jest najważniejszy parametr drukarek. :P
Na serio - odgłos jest przyjemny, nie przeszkadza w niczym.

> 3 - wybredny pod względem nośników

To pewnie tak. Ja się nie spotkałem, ale wiele osób raportuje.

> 4 - kiepski odczyt

Hm... Absolutnie się nie zgodzę. Nigdy nie miałem problemów z odczytem płyt,
nawet porysowanych, takich z którymi odtwarzacz DVD sobie nie radził. Na
żadnej nagrywarce LiteOna (bo odtwarzacze ma strasznie duuuuuaaaremne)

Powiem tyle: jedyny problem jaki miałem z moją nagrywarką LiteOn 1633S było
to, że padła. Do tego czasu nie zepsuła ani jednej płytki. W serwisie
została wymieniona na nowy model 1673s. Sporo pojawia się jednak opinii o
problemach z "łapaniem" płytek niektórych firm - wg wyjaśnienia jakie
czytałem wynika to z tego, że informacje o prędkości czytania/zapisywania
płytek są w firmware zapisane, więc powinno się go często aktualizować
(LiteON wypuszcza nowy co chwilę). Aha - zmiany firmware'u (nawet nieudane)
nie niszczą gwarancji.