Re: Czy LiteOn SOHW-1673S to dobry wybór ?

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Wed 01 Jun 2005 - 07:26:12 MET DST

Użytkownik "lev@k" <lew666SPAMBUSTER@op.pl> napisał w wiadomości
news:d7io8p$pge$1@theone.laczpol.net.pl...

> W sumie to tak naprawdę zależy od konkretnego modelu napędu a nie marki
> ogólnie. Gorzej że od jakiegoś czasu praktycznie wszystkie palarki DVD "by
> Liteón" sypią się na potegę całymi partiami (podobnie jak Szajsungi zresztą,
> ale kogo kto akurat miał styczność z napędami optycznymi tej firmy to jeszcze
> dziwi?).

Mnie to dziwi, od nagrywarek DVD Liteona zaczynałem
- pierwsza 812, dalej chodzi w pracy
- druga 1633 znajomy jej używa (wcześniej ja) i nie ma problemu
- trzecia 1653 znajoma używa (wcześniej ja) i nie ma problemu
- czwarta 1673 ja używam - czekam, aż ktoś ze znajomych będzie sobie kompa
kupywał, to wstawię tą, a potem prawdopodobnie 1693

Może ja jestem takim szczęściarzem? Może poprostu chodzi o to, że zawsze mam
aktualny system z wszelkimi poprawkami. A może poprostu mam odpowiednią wersję
nero? Na stronie Liteona podawali, że jakaś tam wersja nero w połączeniu z SP2
do XP i nagrywarkami 16xx mogła powodować błędy. Narazie najdłużej mam tą 1673.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!