Re: Czy LiteOn SOHW-1673S to dobry wybór ?

Autor: <lev_at_k>
Data: Wed 01 Jun 2005 - 13:01:18 MET DST

BQB wrote:

> Mnie to dziwi, od nagrywarek DVD Liteona zaczynałem

O "zdziwieniu" wspominałem akurat w kontekście Szajsunga i jego napędów
optycznych.

> Może ja jestem takim szczęściarzem? Może poprostu chodzi o to, że zawsze
> mam aktualny system z wszelkimi poprawkami.

Jesteś szczęściarzem. Znajomy z sieci sklepów ze sporym "przerobem"
sprzętu też wspomninał o "górach" zwrotów nagrywarek tej firmy. Skala
zjawiska była nie tylko ilosciowo (co jest oczywiste ze względu na duża
sprzedaż promowanych w różnych polskich pisemkach/portalach i nieco
tańszych LiteOn'ów) ale i proporcjonalnie /duuużo/ wieksza niż np. LG
(też dość popularnego). Nie znam też osobiście ani jedengo przypadku
wymiany /kliku/ egzemplarzy pod rząd w np. NEC'u - co w LitOn'ie jest
praktycznie "normalką" tzn. czestym zjawiskiem. BTW - usterki
wspomnanego sprzętu musiały byc nieco poważniejsze niż nieaktualny
firmware czy nieaktualna wersja Nero - AFAIK przy takich rzeczach nie
wymienia się napędu..

  A może poprostu mam
> odpowiednią wersję nero? Na stronie Liteona podawali, że jakaś tam
> wersja nero w połączeniu z SP2 do XP i nagrywarkami 16xx mogła powodować
> błędy. Narazie najdłużej mam tą 1673.

Wszystko jest mozliwe - zdarzają się przecież dziwniejsze rzeczy niż
niekompatybilnośc z softem. Z drugiej strony IMHO Nero to dość
dobrze/starannie "skonstruowany" soft (chociażby apekt IMHO /większej/
pod Win stabilności NeroASPI od skądinąd popularnych ASPI Adapteca) i
ew. niekompatybilność nagrywarek z nim przemawia dla mnie równiez na
niekorzyść samej nagrywarki..

No i nie dziwię się że akurat chwalisz sobie LiteOn'a - jesli faktycznie
miałeś z nimi tak bezproblemową eksploatację to masz powody. Poza tym to
zdrowa przeciwaga dla innych opini użytkowników ;-)

Pozdrawiam