Re: Czy LiteOn SOHW-1673S to dobry wybór ?

Autor: <lev_at_k>
Data: Wed 01 Jun 2005 - 00:25:54 MET DST

Feromon wrote:

> To samo słyszałem o LG, ale ze swojego po 2 m-cach jestem zadowolony

W sumie to tak naprawdę zależy od konkretnego modelu napędu a nie marki
ogólnie. Gorzej że od jakiegoś czasu praktycznie wszystkie palarki DVD
"by Liteón" sypią się na potegę całymi partiami (podobnie jak Szajsungi
zresztą, ale kogo kto akurat miał styczność z napędami optycznymi tej
firmy to jeszcze dziwi?). A przecież LiteOn kiedyś robil /bardzo/
przyjemne napędy CDRW które nawet sam polecałem znajomym. Z LG to było
różniaście - bardzo fajne CDRW 8x do 16x, a z kolei szybsze modele ~48x
które spotkałem były już tylko "przeciętniaste" w moim odczuciu (nie
wspominając o np. problemach w seriach CD-ROM'ów ~52x tej firmy). Z
kolei z nagrywarkami DVD ostatnio idzie im AFAIK coraz lepiej - w tej
klasie cenowej na pewno bym je rozważał przy zakupie, mimo że akurat
teraz uzytkuję NEC'a.

> Feromon

Pozdrawiam