Re: Pytanie do posiadaczy(i nie tylko) LG GSA 4120B

Autor: $lav$ <slavs.spamerze_ssij_at_aster.pl>
Data: Wed 01 Jun 2005 - 00:52:13 MET DST

|3eR|<0 napisal(a):

> Hmm. Jestem lekko uspokojny, niestety z tego wynika, że trzeba czekać
> na jakies kolejny "postęp techniczny" w tej branży.
> W zasadzie jaka jest różnica między DVD+R i DVD-R. Czytałem coś na
> cdrinfo.pl ale nie za dobrze tam tłumaczą. Zawsze kupuje DVD-R (Tdk
> 8x). 1.90 zł. za sztukę i za 19 zł masz 47 GB. Kiedys kupiłęm DVD+R EMTCE
> jakies tanie speed 4x. Straszna tandeta, ale może to wina samej
> marki. No w takim razie pomęcze się z tymi sekundami... ;^>

Kiedys dvd-r lepiej chodzily na stacjonarnych. Teraz to bez roznicy. Jednak
lepiej kupowac dvd+r(troche szybciej sie nagrywaja, mozesz uzyc booktype).
Kupuj tylko markowe plyty. Ja kiedys popelnilem blad z tanimi cdr i teraz
wszystkie te plyty poszly sie je**, bo zaden odtwarzacz nie moze ich
otworzyc:/

--
pozdro
$lav$