Re: Pytanie do posiadaczy(i nie tylko) LG GSA 4120B

Autor: |3eR|<0 <._at_.>
Data: Wed 01 Jun 2005 - 00:22:00 MET DST

Użytkownik "$lav$" <slavs.spamerze_ssij@aster.pl> napisał w wiadomości
news:429ce0dd$0$2114$f69f905@mamut2.aster.pl...

> Mam LG 4163B. Natomiast plyty byly nagrywane na Liteon 1653s. Czas dostepu
> na LG 4163b:
>
> dvd-r (tdk) - 21s.
> dvd+r (verbatim) - 20s.
> cdrw (memorex) - 15s.
> cdr (esperanza) - 14s.
>
> Takze z Twoim napedem jest wszystko ok. Te typy tak maja:)
>
> --
> pozdro
> $lav$

Hmm. Jestem lekko uspokojny, niestety z tego wynika, że trzeba czekać na
jakies kolejny "postęp techniczny" w tej branży.
W zasadzie jaka jest różnica między DVD+R i DVD-R. Czytałem coś na
cdrinfo.pl ale nie za dobrze tam tłumaczą. Zawsze kupuje DVD-R (Tdk 8x).
1.90 zł. za sztukę i za 19 zł masz 47 GB. Kiedys kupiłęm DVD+R EMTCE jakies
tanie speed 4x. Straszna tandeta, ale może to wina samej marki. No w takim
razie pomęcze się z tymi sekundami... ;^>
Thx.