Re: przeszkadza gorace powietrze

Autor: Czajson <private_at_exit.pl>
Data: Tue 31 May 2005 - 11:46:12 MET DST

web <webmakerTOSKASUJ@poczta.fm> wystukał co następuje:

> an7, semp2800+@1996, 2xgoodram3200@333 Dual
> PoV 6600 AGP 256
> SATA WD 80G, ATA WD 80G
> WinFast2000XP
> DVD-R SOHW1673S, DVD LTD 163
> obudowa z zasilaczem FEEL B350
>
> CPU 51-55(radiator jednak wydaje sie duzo chlodniejszy ok 37), SYS
> 37-40, PWM 43-48

Skręć procesor na lato do normalnych paranetrów, zamontuj na nim
radiator np Pentagram QC-80Cu, nałóż odpowiednią ilość pasty co może
obniżyć temp. o nawet 20st. Wymień wiatrak w zasilaczu na Arctic Cooling
Fan Pro TC, który lepiej chłodzi zasilacz a najlepiej wymień zasilacz,
bo najlepszy to on nie jest. Dyski też masz grzałki niczego sobie.
Zamontuj przed nimi wiatraczek (jak wyżej), pozwoli to obniżyć temp. o
ok 10st. Dołóż jeszcze wiatrak wyciągający na tyle obudowy (jak wyżej) i
powinno być OK. Oczywiście przy zamkniętej obudowie.
Ja mam w lecie (w pokoju dość ciepło) 41st procek, 30st płyta, 35st HDD,
zasilacz jest zimny. Obudowa zamknięta i wylatuje z niej chłodne
powietrze. Jest tak jak być powinno.

--
| Czajson | ABIT NF7-S | Barton3000+ Pentagram QC-80 Cu |
| 1 GB TwinMos Dual | Samsung SM997MB | Radeon 9600 Pro |