przeszkadza gorace powietrze

Autor: web <webmakerTOSKASUJ_at_poczta.fm>
Data: Tue 31 May 2005 - 11:11:20 MET DST

witam

od kilku miesiecy jestem posiadaczem sprzetu:
an7, semp2800+@1996, 2xgoodram3200@333 Dual
PoV 6600 AGP 256
SATA WD 80G, ATA WD 80G
WinFast2000XP
DVD-R SOHW1673S, DVD LTD 163
obudowa z zasilaczem FEEL B350

radosc uzytkowania psuje mi buchajace cieple powietrze z komputera.
Czasami po prostu nie moge juz wytrzymac, trace ochote do pracy.
Komputer jest tak ustawiony, ze powietrze po odbiciu od sciany wraca do mnie.
Pozatym w sposob zauwazalny nagrzewa sie cale pomieszczenie.
UGURU pokazuje mi temperatury:
CPU 51-55(radiator jednak wydaje sie duzo chlodniejszy ok 37), SYS 37-40, PWM
43-48

Mam wrazenie, ze zasilacz wprowadza duzo swojego ciepla.
Jak obnizyc ta temperature??
Czasami mam ochote odpprowadzic to cieplo jakas rura na zewnatrz mieszkania :)

     archiwum i przeszukiwanie newsów
        http://www.polnews.pl