Re: przeszkadza gorace powietrze

Autor: Neas <neas_at_neas.invalid>
Data: Tue 31 May 2005 - 12:45:06 MET DST

Czajson pisze:

> Skręć procesor na lato do normalnych paranetrów, zamontuj na nim
> radiator np Pentagram QC-80Cu, nałóż odpowiednią ilość pasty co może
> obniżyć temp. o nawet 20st. Wymień wiatrak w zasilaczu na Arctic Cooling
> Fan Pro TC, który lepiej chłodzi zasilacz a najlepiej wymień zasilacz,
> bo najlepszy to on nie jest. Dyski też masz grzałki niczego sobie.
> Zamontuj przed nimi wiatraczek (jak wyżej), pozwoli to obniżyć temp. o
> ok 10st. Dołóż jeszcze wiatrak wyciągający na tyle obudowy (jak wyżej) i
> powinno być OK. Oczywiście przy zamkniętej obudowie.
> [...]

"radosc uzytkowania psuje mi buchajace cieple powietrze z komputera.
Czasami po prostu nie moge juz wytrzymac, trace ochote do pracy.
Komputer jest tak ustawiony, ze powietrze po odbiciu od sciany wraca do
mnie."

Ale bzdury i to mu obniży temperaturę _w_pokoju_? A niby gdzie to ciepło
zostanie oddane? W kosmos? ;)

--
Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl
Nie widzisz polskich znaków? Zajrzyj na http://strony.biz/h/utf-8