Re: Co oznacza ten pisk?

Autor: wik <wik_at_badmail.org>
Data: Mon 30 May 2005 - 09:47:31 MET DST

Pete wrote:
> Po włączeniu komputera, na monitorze nic się nie pokazuje. Z komputera
> wydobywa się 4-5 sekundowy 'beep', potem ok. 5 sekund ciszy i znowu
> 'beep', itd.

zajrzyj na http://www.sysopt.com/biosbmc.html i dowiedz co piszczy twoj
bios [zakladajac ze to ami]

> Tak na marginesie, czy pamięć DDR SDRAM 256MB PC2700 może być
> niekompatybilna z DDR SDRAM 256MB PC2100?

moze, choc nie powinna. i chyba nie tyle bedzie to wina jej MHz, a
raczej organizacji.

> Może uszkodziłem płytę przekładając je z miejsca na miejsce?

jesli podlaczales je przy wlaczonym komputerze ;)
a powaznie, poczytaj troche o swojej plycie glownej, zajrzyj do
instrukcji, moze banki powinienes miec obsadzane w jakis konkretny
sposob. jak ci juz powiedziano - zostaw tylko stara pamiec, sprawdz, czy
masz moze na plycie taka zworke, ktora umozliwi ci uruchomienie
komputera w jakims safe modzie.

wik at dokuro.org