Co oznacza ten pisk?

Autor: Pete <escape2music_at_hotmail.com>
Data: Sun 29 May 2005 - 23:13:22 MET DST

Po włączeniu komputera, na monitorze nic się nie pokazuje. Z komputera
wydobywa się 4-5 sekundowy 'beep', potem ok. 5 sekund ciszy i znowu
'beep', itd. W tym momencie jedyna możliwość wyłączenia kompa to
wyciągnięcie kabla zasilania. Czy po tym można wywnioskować co
konkretnie jest skopane?

Karta gfx raczej nie, bo włożyłem inną działającą na 100% i też jest to
samo. Więc co? Płytę główną szlag trafił?

Płyta to jakaś 2-3 letnia VIA z AMD Athlon XP 1800+ pod Win XP.

Tak na marginesie, czy pamięć DDR SDRAM 256MB PC2700 może być
niekompatybilna z DDR SDRAM 256MB PC2100? Dotychczas miałem tylko tą
PC2100. Dziś dorzuciłem PC2700 a komputer jej wcale nie rozpoznał. No
a potem jak je zamieniłem miejscami (1 slot - PC2700, 2 slot - PC2100),
to wszystko zaliczyło zjebkę (te piski powyższe) i w ogóle nic się nie
odpala. Może uszkodziłem płytę przekładając je z miejsca na miejsce?

Dzięki za pomoc.

Pete