Re: Co oznacza ten pisk?

Autor: Jurak <jurak8_at_vp.pl>
Data: Mon 30 May 2005 - 15:27:42 MET DST

ja mialem taki motyw ze jak mialem starego elixira 256MB 266 to komp chodzil
ladnie, kupilem pozniej goodram 256 400 i dalej chodzil ladnie ale jak
kupilem apacera 512 400 to komp sie sypal! Wszystkie mozliwe kombinacje -
komp mial problemy! dopiero jak wyciagnalem starą 256 elixir 266 to komp
chodzil dobrze, pewnie dlatego ze teraz mam tylko tego gooodrama i apacera
(obydwie 400 z tym ze chodza na 266) W momencie zapuszczenia memtesta
program wysypywal sie na samym poczatku, pokazywal ze od jakiegos momentu do
jakiegos sa bledy! Chodzilo o tego starego elixira, bo na tych nowych
(400-tkach) memtest poszedl bez problemu!
Wszystko to dzialo sie na plycie MSI K7T266 Pro2!
Wynika z tego ze 266 gryzie sie w tym ukladzie z 400! Tylko z goodramem
dzialal elixir! Podejrzewam ze przy zajetych 3 slotach tak sie dzieje, bo do
czasu kiedy 512 nie bylo chodzilo dobrze! Teraz 256 lezy i czeka na kogos
kto by chcial ;)