Re: Co oznacza ten pisk?

Autor: Skrzekacz <skrzekaczSPAM_at_wp.pl>
Data: Mon 30 May 2005 - 09:12:21 MET DST

Nie masz może jakiejś starej karty graf VGA na PCI (wyjmiesz AGP aprawdzisz
na PCI i już wiesz czy to to)??
Może to AGP. U mnie się tak robić ostatnio zaczeło. Ni z tego ni z owego co
kilkanascie dni karta wysuwa się z jednej strony z portu AGP. Jak nie
dokręce śrubki przytrzymujacej kartę to z drugiej strony się odłącza i też
sa takie objawy.jak opisujesz.
Swoją drogą nie wiem jakim cudem mi jeszcze szlag kompa nie trafił.

Pozdrawiam