Re: Co oznacza ten pisk?

Autor: Proximus <proximus84_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Mon 30 May 2005 - 00:57:08 MET DST

Czajson napisał(a):
> Pete <escape2music@hotmail.com> wystukał co następuje:

> W tej pozycji chyba nie wolno włączać kompa.

Widzisz Czajson swego czasu mój kolega radził mi jak resetować
BIOs."Wyłącz komputer, zmień zworke, WŁĄĆŻ komputer na kilka sekund,
wyłącz komputer, zmień zworkę na normalne położenie"...
akurat na szczęście nic się nie stało, ale dziś już bym tak nie zrobił...

> To otwórz obudowę i sprawdź jakie ma oznaczenia płyta.

Najprostsze rozwiązania są najlepsze, prawda? :)

--
Proximus