Re: rzutnik zamiast LCD?

Autor: lukasz sczygiel <adres_at_email.cx>
Data: Mon 30 May 2005 - 01:01:21 MET DST

Dombrek napisał(a):
> Witam
> NIedawno była tu dyskusja o dużych LCD. A co myślicie, żeby zastąpić LCD
> rzutnikiem. Czy według Was da sie tego używać na co dzień. Ja potrzebuję
> gapić się w ekran średnio 5-7 godzin dziennie, więc czy na rzutniku będzie
> to komfortowa praca, jaka jest trwałość rzutników (jakieś lampy, ich wymiana
> ?) i na co zwrócić uwagę przy kupnie?

Krotko wyjasniajac: Nie.
Dlugo wyjasniajac:
Zywotnosc lampy jest na poziomie 2-5 tysiecy godzin a potem nalezy wydac
jakies 1000-4000 zl za nowa lampe.
W pomieszczeniu jasnym, oswietlonym sloncem obraz rzutnika bedzie ledwo
widoczny.
No i na rzutnik trzeba miejsca. A i tak bedziesz krecil glowa przy
cztaniu stronek www :)
No i rzutnik szumi i sie grzeje.