Re: Co oznacza ten pisk?

Autor: Pete <escape2music_at_hotmail.com>
Data: Mon 30 May 2005 - 01:12:17 MET DST

"Proximus" wrote
> Widzisz Czajson swego czasu mój kolega radził mi jak resetować
> BIOs."Wyłącz komputer, zmień zworke, WŁĄĆŻ komputer na kilka sekund,
> wyłącz komputer, zmień zworkę na normalne położenie"...
> akurat na szczęście nic się nie stało, ale dziś już bym tak nie
> zrobił...

LOL! Tak też polecał pierwszy hit w Google:
http://rainbow.mimuw.edu.pl/SO/Projekt03-04/temat3-g6/passwords.html#CMOS

> Najprostsze rozwiązania są najlepsze, prawda? :)

Szukałem jakiegoś oznaczenia na płycie, ale bezskutecznie. Na innych
płytach które widziałem oznaczenia można było łatwo znaleźć. Ta jest
jakaś dziwna... albo już jest zbyt późno i niedowidzę. :)

Dzięki,

Pete