Re: Gumowe wdzianko Seagate a temperatura

Autor: Skylla <skylla1_at_op.pl>
Data: Sun 29 May 2005 - 22:26:18 MET DST

> Dla Ciebie może nie. Dla mnie tak. Tym bardziej, że dysk przestał się
> grzać. A temperaturę udało mi się zbić o kolejne 2-3 stopnie po
> przesmarowaniu radiatora pasta termoprzewodzącą.

Dlaczego uważasz, że 50 stopni zaszkodzi dyskowi a 42-44 już nie??

To trochę tak, jak schładzanie procesora(np. z 50 do 40). Zabawy z tym sporo, a
nic kompletnie to nie daje.
Mam ponad 100 kompów, wiele z nich działa 24/24 i nikt im tempetaur nie mierzy,
bo nie ma na to czasu.
A padają głównie zasilacze i napędy (w tym też hdd, ale te 2 na pewno nie od
temperatury, raczej felerne serie).
Jakoś przez całe lata nie padł ani jeden procesor.

S.