Re: Logitech UltraX - serwis

Autor: Flo <florian6_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sun 29 May 2005 - 22:22:57 MET DST

Pamiętnego dnia Sun, 29 May 2005 20:59:13 +0200
lev@k spłodził(a) co następuje:

> Nie wiem jaką konkretnie i u kogo gwarancję na ten model ma sam
> pytajacy - ale w Polsce większość gwarancji /nie/ obejmuje uszkodzeń
> mechanicznych, do jakich prawdopodobnie zalicza się ułamany klawisz..

Jasnowidz?

A może z tym klawiszem są problemy i Logitech wiedząc o nich zrobi to
gratis? A może dbając o markę również zrobią to gratis?

Przerabiałem uszkodzenie mechaniczne (pęknięta obudowa) w swoim fonie i
obudowa została wymieniona w ramach gwarancji. Przyczyn takiej decyzji
serwisu nie znam, ale przynajmniej spróbowałem no i udało się. ;)

> Idealnym rozwiazaniem w tym przypadku byłoby pozyskanie jakiegoś
> "złomwanego" sprzętu tego typu z serwisu Logitecha

I tu masz rację. Zgadzam się z tobą.

--
I wszystko jasne :)
Kontakt:                              http://wap.wapgate.pl/florian6