Re: Drukarki Canon - jakie Atramenty ??

Autor: zzz <magness2_at_poczta.fm_wytnij_to>
Data: Sun 29 May 2005 - 12:39:07 MET DST

> chodzi o zamienniki, czy stosowanie zamienników nie rozwali
> drukarki ??

Nie. Ważniejsze w Canonce to nie zostawiać drukarki NIGDY bez atramentu na
dłużej niż dzień, regularnie czyścić głowicę. Utrata gwarancji z powodu
używania zamienników? Pierwsze słyszę. Dla drukarek Epson zamienniki są
zgodne z normą ISO - nie wiem jak dla Canon - czyli są legalne i równorzędne
z oryginalnymi.

http://sjp.pwn.pl/slowo.php?co=u%BFywa%E6&sourceid=Mozilla-search&od=0