Re: Drukarki Canon - jakie Atramenty ??

Autor: The_Devil <the_devil_at_xxxxxxxx.o2.pl>
Data: Sun 29 May 2005 - 13:42:22 MET DST

Użytkownik "zzz" <magness2@poczta.fm_wytnij_to> napisał w wiadomości
news:d7c6hd$n42$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Ważniejsze w Canonce to nie zostawiać drukarki NIGDY bez atramentu na
> dłużej niż dzień, regularnie czyścić głowicę.

owszem - potwierdzam ale tydzien to lekka przesada - wystarczy zrobic
wydruk testowy raz na miesiac - chyba ze drukarka pracuje zima obok
kaloryfera i jest zawsze czysto - zawsze sucho ...:)

>Utrata gwarancji z powodu
> używania zamienników? Pierwsze słyszę.

owszem jest cos takiego ale nie na sama drukarke ale na glowice drukujaca -
bo to od razu widac - zreszta materialy eksploatacyjne wogole nie podlegaja
gwarancji wiec i tak nie ma problemu

> Dla drukarek Epson zamienniki są
> zgodne z normą ISO - nie wiem jak dla Canon - czyli są legalne i
równorzędne
> z oryginalnymi.

nie ma to znaczenia - po to firmy produuja wlasne kartridze i tusze aby
kupowac oryginalne - nie ma czegos takiego jak legalne zamienniki - zawsze
robisz to na wlasna odpowiedzialnosc.