temperatura Athlon 2600+ Barton

Autor: Maciek <mmacjan_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 27 May 2005 - 20:15:08 MET DST

Posiadam Athlona 2600+ Barton osadzonego na płycie Gigabyte z wentylatorem
boxowym. Wszystko jest OK tylko temperatura procesora oscyluje w granicach
65 C. Przy stresie dochodzi do 70 C przynajmniej tak pokazuje program
monitorujący. Z archiwum wyczytałem że jest to dużo i inni osiągają o wiele
niższe temperatury. Czy jest to powód do obaw i szukać lepszego wentyla czy
dać spokój. System pracuje stabilnie i ewentualne zwisy mam mam mniej niż
raz na miesiąc. Ale wyczytałem że zbyt wysoka temp. skraca życie procka.
Proszę o radę.
Pozdro