Re: temperatura Athlon 2600+ Barton

Autor: LookAss <lookass_at_vp.pl>
Data: Fri 27 May 2005 - 20:53:19 MET DST

Dnia Fri, 27 May 2005 20:15:08 +0200, Maciek napisał(a):

> Posiadam Athlona 2600+ Barton osadzonego na płycie Gigabyte z wentylatorem
> boxowym. Wszystko jest OK tylko temperatura procesora oscyluje w granicach
> 65 C. Przy stresie dochodzi do 70 C

Też mam ten problem - patrzyłem na grupach, pisałem do Gigabyte`a i
wychodzi, że jest to temp. w miarę normalna - na innych płytach wynik
jest zaniżony o jakieś 10-15 C, bo jest odczytywany z diody pod
procesorem, u Gigabyte`a pomiar jest bezpośrednio z procesora.
Lepszy wentyl da niższe temp. ale wcześniej kup lepiej wentylator do
obudowy, który by wyciągał powietrze. Ja zmieniłem wentyla na procku i
wielkiej zmiany nie było (jakieś 5-10 C), bo gorące powietrze w
obudowie nie pozwala wychłodzić nawet dobrego coolera.

--
LookAss