Re: Komputer do 3kz

Autor: SP9LWH <spam_at_autorom.pl>
Data: Fri 27 May 2005 - 10:43:29 MET DST

Użytkownik "zzz" <magness2@poczta.fm_wytnij_to> napisał w wiadomości
news:d76lro$pcp$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Chodzi ci o kąty widzenia? Wszystkie poza LCD na matrycy TN mają kąty
> bardzo
> dobre, a TN i tak na 19'' to nie bardzo. Ale nie bronię LCD, mają sporo
> wad

Ja staram się wyciągnąć od fascynatów LCD konkretne typy TANICH (<1000zł)
LCD do domu, dla dzieci, które będą służyć blisko 10 lat (podobnie jak stare
kineskopy).
I od Ciebie wiem, ze najtańszy warty uwagi to Belinea 101750B

Które jeszcze ? :-)
Które 15' ???
Mam na uwadze, że każda pliszka swój ogonek chwali i nikt nie chce przyznać
się, ze dokonał złego zakupu:-)