Re: Komputer do 3kz

Autor: zzz <magness2_at_poczta.fm_wytnij_to>
Data: Fri 27 May 2005 - 10:23:11 MET DST

> Dlatego chciałem sobie kupić LCD, ale nie taki, żebym go musiał co chwilę
> przestawiać zmieniając pozycję na krześle obrotowym z kółkami.

Chodzi ci o kąty widzenia? Wszystkie poza LCD na matrycy TN mają kąty bardzo
dobre, a TN i tak na 19'' to nie bardzo. Ale nie bronię LCD, mają sporo wad
(wytarczy poczytać testy na mva.pl), podobnie jak CRT, moim zdaniem jednak
pracuje się na nich przyjemniej - i potwierdzą to pewnie wszyscy użytkownicy
LCD.