Re: co na radka 9200 ?

Autor: <lev_at_k>
Data: Fri 27 May 2005 - 10:38:12 MET DST

joy wrote:

> O, wygląda fajnie:) No i uspokoi moje sumienie, ze coś tam jest:) Jeszcze
> tylko muszę zobaczyć czy nie zajdzie mi na slot PCI :)

W zależności od układu slotów PCI na płycie zajmie ci nawet do max
/dwóch/ slotów. Ja natomiast również jak przedmówca polecam te zalmany
(jesli zależy Ci na miejscu zajmowanym przez radiator - wystarczy NB-32J
do tak amło wydajnej/grzejącaej się karty jak Twoja). Warunkiem
mozliwości montażu takiego radiatorka jak np. NB-47J jest m.in.
maksymalny rozstaw mocowań /nieprzekraczający/ siedmiu centymetrów z
hakiem (musisz zmierzyć).

> dzięki
> pozdrawiam
> Sławek