Re: Komputer do 3kz

Autor: zzz <magness2_at_poczta.fm_wytnij_to>
Data: Fri 27 May 2005 - 10:25:48 MET DST

> 1.Jaki jest wpływ wyświetlaczy LCD na wzrok w porównaniu do klasycznych
> monitorów?

Było kilka razy na grupie.

> 2.Chciałbym kupić monitor LCD ale zależy mi na idealnej czerni.

Więc wybierz coś na MVA/PVA z dobrą regulacją jasności lamp.
Idealną czerń możesz też uzyskać na CRT, ale tylko lepszych marek (nie znam
się na tym, ale były takie z czernią bardzo ciemną).

> 3.Co to jest nierówne podświetlenie?

Nierówne podświetlenie łatwo sprawdzić w sklepie przed zakupem - czarny
ekran, osłaniasz monitor, żeby światło na niego nie padało i patrzysz, czy
nie ma jaśniejszych plam.