Re: laptop, sklep, allegro, ebay.de ?

Autor: Neas <neas_at_neas.invalid>
Data: Thu 26 May 2005 - 23:47:49 MET DST

allerune pisze:

> Rozwazam wlasnie zmiane z laptopa. Chce sprzedac mojego troche juz
> wysluzonego, ale wciaz niezawodnego Aristo i kupic cos do 3000 tys.
> zlotych. Pytanie o wybor laptopa w tej cenie pada dosc czesto i znam mniej
> wiecej opinie. Dziwi mnie jednak to ze prawie zawsze odsylacie do polskich
> sklepow, gdzie jest dosyc drogo. Ja nastawiam sie raczej na zakup czegos
> pochodzenia amerykanskiego na allegro, badz ebay.de, gdzie ceny sa jeszcze
> bardziej kuszace a wysylka do polski coraz powszechniejsza. Az takie zle
> doswiadczenia, czy moze roznica w cenie nie jest warta braku lub watpliwej
> [...]

Hm... do 3K nic szczególnie lepszego raczej nie kupisz, jeśli oczywiście
mówimy o nowym sprzęcie... chyba że satysfakcjonuje Cię o 1 cal większe LCD
z tą samą rozdzielczością, 2x większy dysk i combo zamiast DVD... MSZ
raczej poczekaj i zmień wtedy gdy ta zmiana da jakiś widoczny efekt. :)

> PS. Ile mniej wiecej warty jest moj Aristo Optima ?
> Celeron 1.7, 14'', 256MB RAM (1 ko¶æ), DVD, FDD, HDD 20GB, dziala do 2h,
> Oryginalny Windows XP Home
> Stan dobry, jedno pêkniêcie obudowy, brak jednego klawisza (sprytnie
> przeze mnie naprawiony tekturk± ;), oraz 2 ktore czasem przy nieostroznym
> klepaniu odpadaja ;), no i czasem bardzo! rzadko zdarzy sie ze ekran robi
> sie czarny, trzeba wtedy przymknac kompa i go otworzyc i jest ok, ale to
> tez wada :(

Lepiej to napraw zanim zaczniesz próbować sprzedać bo nikt Ci nie da raczej
rozsądnej ceny za popękaną obudowę, rozwaloną klawiaturę i czasem
działający wyświetlacz...

Tzn. obudowe olej (ew. sklej jeśli się da, jeśli to mały element to może da
się niedrogo wymienić?), klawiaturę wymień (kilkadziesiąt zł, a może
znajdziesz uzywaną, np. uszkodzoną i da się przełożyć przyciski?) a z
ekranem też coś zrób... w najgorszym razie trzeba będzie wymienic taśmę od
LCd, ale może po prostu coś tylko nie kontaktuje? Sprawdzałeś jak to w
środku wygląda?

--
 .-..---,.---..---..---..---.  Konto shell & e-mail      - od  6 zł + VAT
 '-''-'-''---''-^-''-'-''---'  Możliwość automatycznego opłacania via SMS
     http://www.insane.pl      14 dni darmowego testu, darmowy vhost IPv6