Co zwalnia Windowsa?

Autor: Leszek <nie_at_ma.pl>
Data: Thu 26 May 2005 - 23:43:40 MET DST

Cześć

Co może być powodem długiej reakcji systemu W98SE na
kasowanie/zapisywanie pliku?
Komputer jakby się przywieszał i po 20-30 sekundach wraca do normy ale
do restartu każde kasowanie plików czy opróżnianie kosza powoduje takie
przywieszenie.
Zadne programy diagnostyczne nic nie pokazują, nie ma wirusa czy
jakiegoś pamięciożernego programu w tle. Wygląda jakby w pewnym momencie
system blokował jakiś zasób i nie zwalniał go - co do restartu przymula
system.
RAM?
Też tak pomyslałem i zainstalowałem program do zwalniania RAM. Mam 256 i
po restarcie mam około 60 wolnych. W momencie gdy zwolnie RAM nawet do
większej ilości - czasie gdy zaczyna się zamulać, nie ma realcji na
lepsze, więc to chyba nie jest kwestia zapchanego RAM
Pamieć wirtualna jest przydzielana automatycznie.

Co to może być?

--
Pozdrawiam
Leszek