laptop, sklep, allegro, ebay.de ?

Autor: allerune <pisz_at_na.gg>
Data: Wed 25 May 2005 - 23:56:21 MET DST

Witam

Rozwazam wlasnie zmiane z laptopa. Chce sprzedac mojego troche juz
wysluzonego, ale wciaz niezawodnego Aristo i kupic cos do 3000 tys. zlotych.
Pytanie o wybor laptopa w tej cenie pada dosc czesto i znam mniej wiecej
opinie. Dziwi mnie jednak to ze prawie zawsze odsylacie do polskich sklepow,
gdzie jest dosyc drogo. Ja nastawiam sie raczej na zakup czegos pochodzenia
amerykanskiego na allegro, badz ebay.de, gdzie ceny sa jeszcze bardziej
kuszace a wysylka do polski coraz powszechniejsza. Az takie zle
doswiadczenia, czy moze roznica w cenie nie jest warta braku lub watpliwej
gwarancji?

PS. Ile mniej wiecej warty jest moj Aristo Optima ?
Celeron 1.7, 14'', 256MB RAM (1 kość), DVD, FDD, HDD 20GB, dziala do 2h,
Oryginalny Windows XP Home
Stan dobry, jedno pęknięcie obudowy, brak jednego klawisza (sprytnie przeze
mnie naprawiony tekturką ;), oraz 2 ktore czasem przy nieostroznym klepaniu
odpadaja ;), no i czasem bardzo! rzadko zdarzy sie ze ekran robi sie czarny,
trzeba wtedy przymknac kompa i go otworzyc i jest ok, ale to tez wada :(