Re: hdd kaput -> data recovery

Autor: noname <noname_at_interia.pl>
Data: Thu 26 May 2005 - 19:29:02 MET DST

<cut>

> Dokładny model / zrób fotke elektroniki
> --
> Dominik Siedlak (bachus)
> Na serwerze bachus - login taki mam, serwer post.pl, w całość złóż to
> sobie sam...

A wiec kilka dodatkowych informacji.
Przejechalem dysk SeaTools i wykryl 3 bady oraz blad fat na dwoch
partycjach. Probujac sformatowac pod dosem jedna z tych partycji wykrzaczyl
sie w momencie zapisywania do tablicy alokacji plikow.

Dysk to Seagate 120GB 7200rpm, model: ST3120026A
Fotki:
www.kisage.neostrada.pl\IMG_0009.jpg
www.kisage.neostrada.pl\IMG_0010.jpg
www.kisage.neostrada.pl\IMG_0011.jpg
www.kisage.neostrada.pl\IMG_0012.jpg

elektronika nie wydaje mi sie na spalona...echh. Zlookalem takze na
profesjonalne odzyskiwanie danych: 250zl za 10MB :/ - nie bawi mnie
to...Ilosc danych ktore chce odzyskac to ok 1GB (zdjecia i informacje
osobiste). Bede wdzieczny za pomoc.