Re: hdd kaput -> data recovery

Autor: <lev_at_k>
Data: Thu 26 May 2005 - 23:26:54 MET DST

noname wrote:

> A wiec kilka dodatkowych informacji.
> Przejechalem dysk SeaTools i wykryl 3 bady oraz blad fat na dwoch
> partycjach. Probujac sformatowac pod dosem jedna z tych partycji wykrzaczyl
> sie w momencie zapisywania do tablicy alokacji plikow.

A Spinrite juz próbowałeś?

> elektronika nie wydaje mi sie na spalona...echh.

Jakby była "spalona" to Seatoolsy nic by ci nie wykryły, /nawet/ dysku..

  Zlookalem takze na
> profesjonalne odzyskiwanie danych: 250zl za 10MB :/ - nie bawi mnie
> to...Ilosc danych ktore chce odzyskac to ok 1GB (zdjecia i informacje
> osobiste).

Profesjonalne odzyskiwanie danych jest jak nazwa wskazuje dla..
profesjonalistów ;-) Ceny w przypadku niezbyt duzych jak na obecne czasy
hdd "do odzysku" idą w "x razy k" PLN..

Powodzenia