Instalowanie Windowsa XP w Laptopie prosze o pomoc

Autor: Krzysztof Bemowski <bemowskiWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Thu 26 May 2005 - 19:28:58 MET DST

Cześć.

Szukałem na grupie opisu instalacji Windowsa XP na laptopie.Mam Toshibe. Mam
taki problem. Po uruchomieniu z oryginalnej płyty dodanej do laptopa naciskając
klawisz C pojawia się taki komunikat.

 1. Wszystkie dane zainstalowane na tym komputerze zostaną utracone.

      Zostanie zainstalowane fabryczne oprogramowanie

 2. Istnieje możliwość zainstalowania fabrycznego oprogramowania na partycji
startowej.

Czy to oznacza , że jak podzieliłem wcześniej dysk na partycje i uruchomię 2 to
nie utracę danych z innych partycji niż startowej.

Proszę o pomoc

Krzysztof