Re: problem z serial ata?

Autor: aidahow <dariusz.socha_at_op.pl>
Data: Thu 26 May 2005 - 01:03:44 MET DST

Użytkownik "fafer" <faferNOSPAM@tlen.pl> napisał w wiadomości

> posiadam płyte gigabyte ga-k8nf-9, dysk sata seagate barracuda 120Gb
> dysk jest wpięty w port sata 1, napęd nec na ide-1
> problem w tym że niepotrafie sobie poradzic z instalacją windy xp
> dysk jest prawidłowo wykrywany podzieliłem go na partycje, nastepuje
> kopiowanie plików a nastepnie reset i tak wkólko niechce mi zaskoczyć

Czy to ten dysk seagate z kolejkowaniem rozkazów? Jeśli tak to na całkowicie
innej płycie miałem podobny problem - różnica taka, że zamiast restartów
były zwisy. Po daremnych zmaganiach oddałem dysk. Do dziś nie wiem co było
nie tak ;)

--
| p o z d r a w i a m - a i d a h o w | www.aidahow.xp.pl | GG: 9161504  |
| Pentium 4 2,4C | Asus P4P800 i865PE | 512MB PC3200 CL 2,5 TwinMos DUAL |