problem

Autor: WindowsMen <kuri.ZrOb.CoS.z.TyM_at_op.pl>
Data: Thu 26 May 2005 - 01:07:57 MET DST

Witam.
Podłączyłem odtwarzacz MP3 do comp'a (USB) oczywiście w oknie Mój
Komputer pokazał się dodatkowy dysk przenośny. Wrzuciłem MP3 do tego
odtwarzacza i no i to był błąd - należało to zrobić softem
dołączonym od producenta (śpieszyło mi się :] ) i teraz są schody. Jak
teraz go podłączę do komputera pojawa się error, coś w stylu Windows
nie rozpoznał urządzenia (wykrzyknik na zółtym tle) podłącz ponownie
urządzenie bla bla bla. Wiecie może co zrobić bo już k***** dostaję z
tym odtwarzaczem co rusz jakieś niespodzianki mam z nim :/ Z góry
wielkie thx.

P.S.
Philips Micro Audio Jukebox HDD060
WinXP