Re: problem z serial ata?

Autor: PawelG <sp1kgu_at_o2.pl>
Data: Fri 27 May 2005 - 13:38:34 MET DST

fafer napisał(a):

> Witam!
> posiadam płyte gigabyte ga-k8nf-9, dysk sata seagate barracuda 120Gb
> dysk jest wpięty w port sata 1, napęd nec na ide-1
> problem w tym że niepotrafie sobie poradzic z instalacją windy xp
> dysk jest prawidłowo wykrywany podzieliłem go na partycje, nastepuje
> kopiowanie plików a nastepnie reset i tak wkólko niechce mi zaskoczyć
> własciwy instalator
> prosze pomóżcie
>
> Pozdrawiam
> Adam

Mam identyczną płytę w domu, nie trzeba było instalowac żadnych driverów
przy starcie ( aż się żdziwiłem) instalowałem XP SP1 na 120GB Sata
Samsung i Windows ruszył od razu. Nic nie kombinowałem w Bios - jedynie
kolejność bootowania. System na Athlonie 64 3GB chodzi extra .. Acha CD
i CDRW mam na kanale 0 IDE ..